·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ağustos 2024 23:05 Pamuk' um...
Kepçük' üm...
Duygularım tazeyken hemen yazmak istedim bu kitabın incelemesini. Bu serinin benim kalbimde gerçekten çok ayrı bir yeri var. Hepsi burnumda tütmüş, hepsini çok özlemişim. Kesinlikle beklememe değdi, fazlasıyla karşılığını aldım.
Ben kitabın incelemesini yazarken konusundan veya yaşanan olaylardan pek bahsetmem. Genelde bana hissettirdiklerinden bahsederim. Bu kitap kesinlikle 1. Ve 2. kitaba göre çok daha derin duygular hissettirdi. Bazı yerlerde Murathan' ın Gökçen' e sürekli imalarda bulunması beni belli bir yere kadar sinir etti. Gökçen çok güçlü bir kadın karakter. Bu kitapda sevdiğim bir diğer şey ise bölümleri tamamen ana karakter gözünden okumuyoruz, bölümün bazı yerleri ilahi bakış açısıyla yan karakterleri anlatıyor, bu sevdiğim bir detay. Gel gelelim, bu kitabı yüreğimi dağlayan kısımlarına...
Yusuf Karakurt ve Ali Alptekin, ne zaman onları okusam içimde bir yerler cız ediyor.
Ve Emek Karahan...
Şehitler ölmez vatan bölünmez.
Vatan sağolsun...
Gökçen çok ayrı bir seri benim için, hep de öyle kalacak. Bir yanım onlara veda etmek istemezken, diğer yanım hemen 4. kitabı istiyor... Çok sevip aynı zamanda kıyamamakta böyle bir şey galiba.