Son zamanlarda okuduğum en etkileyici, en anlamlı kitaplardan biri... Defalarca kez okumayı düşünüp bir türlü denk gelemediğim muazzam eser...
Yaşananlar mı bu kadar dokundu yoksa yaşanmayanlar mı bilmiyorum ama bazı yerlerde zor dayandım, paramparça oldum, benzerlerini yaşadım yaşadığım kötü şeylerden utandım belki bu kadar kötü değildi diye. O kadar gerçek, o kadar acı, o kadar kırıcı ki bazı şeyler.
Bütün dünyayı değiştiremeyiz ama değiştirebileceğimiz o kadar çok dünya o kadar çok hayat var ki...