Quintus, Markus ve Atticus’un yasalar üzerine yaptığı konuşmayı okuyoruz.
Sanırım ben pek fazla keyif almadım ya da şu an yasalarla ilgili böyle bilmiş bilmiş konuşmalara hazır değilim. Evet, tartışmalar çok güzel, elbette bunları okuyalım ve aydınlanalım ama insan üzülüyor… Hukuk ve yasaların çerçevesi çok net ve adil çizilebilirken bunu uygulamaya geçmenin -en azından kendi toplulumumuz adına söylüyorum- bu kadar zor olması son derece can sıkıcı.
Dolayısıyla bu üç arkadaşın konuşması benim için bir ütopya oldu.