5/10
·400 syf.··
2024 164. kitabı
Bence aşırı zor bir kitaptı. Beni gereksiz yordu. Yazarın bir haftayı uzata uzata anlatması ve gereksiz detaylara girmesi bir türlü konuyu bulamaması beni sıktı açıkcası. Güzelim konuyu yazım dili bitirmiş gibi hissettim. Yine de okuyup bitirdim ve yine hayatı sorguladım. Çok fazla yanlış anlaşılma ve söylenmemiş sözlerin insanları nere getireceğini görmüş olduk. Baya üzüldüm harriete yazık kızçeme. Hayat bizleri yoruyor. Mutsuz olduğu bir meslekte , kimseyi kırmadan bir şeyler yapmaya çalışmak ama bu yüzden kendini yıpratmak falan yordu beni. Okuduğuma pişman değilim
Happy PlaceEmily Henry · Berkley Books · 202336 okunma
·
205 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu yazarın kitaplari biraz karışık demişlerdi o yüzden almaktan vazgecmistim
Sema
Gönderi Sahibi
Okumazdın diloş çok yordu yani bir de geçmişe gidip durdu ama gittiği sahneler çok gereksi sahnelerdi. Yani bi anlamsızlık vardı hep iyi ki almamışsın bence