Bence aşırı zor bir kitaptı. Beni gereksiz yordu. Yazarın bir haftayı uzata uzata anlatması ve gereksiz detaylara girmesi bir türlü konuyu bulamaması beni sıktı açıkcası. Güzelim konuyu yazım dili bitirmiş gibi hissettim. Yine de okuyup bitirdim ve yine hayatı sorguladım. Çok fazla yanlış anlaşılma ve söylenmemiş sözlerin insanları nere getireceğini görmüş olduk. Baya üzüldüm harriete yazık kızçeme. Hayat bizleri yoruyor. Mutsuz olduğu bir meslekte , kimseyi kırmadan bir şeyler yapmaya çalışmak ama bu yüzden kendini yıpratmak falan yordu beni. Okuduğuma pişman değilim