Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 10 Ağustos 2024 18:44 Kitapta bir adamın üniversite yıllarından kesitler anlatılıyor. Kitap, kahramanın ağzından anlatılmış, çok akıcı ama konusu ergen hayatı gibi olmuş. Bu yazardan daha kaliteli bir kitap beklerdim. Evet kitap çok akıcı ama o kadar yüzeyseldi ki sırf bitirmiş olmak için devam ettim. Kitap biraz cinsellik içeriyordu. Yazar kitaptaki kızları çok ütopik varlıklar gibi yansıtmış. Erkekleri için ellerinden geleni yapıp kendilerini geçiştiren bireyler gibi. O kadar tuhafıma gitti ki doğru düzgün açıklayamıyorum. Genel olarak akıcı ama zaman kaybına sebep olan bir kitaptı.