·280 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2024 01:50 Edebi dili güzel ve akıcı olay örgüsü keskin , net.Eserde birçok karakter var ve hepsi yeterince, üslubunca işlenmiş. Beni rahatsız eden konulardan bir tanesi romandaki tüm kadın karakterlere, erkeklerin bir kurban, saldırılacak bir meta gözü ile bakmaları oldu,yani en aklı başındasından, en uysalına en delisine tüm erkekler evli olsalar da bir kadını seçmişler onu elde etmeye çalışıyorlar ya da düşünü kuruyorlar, tabii ki gerçekçi değil diyemem ama o devirlerde dâhi olsa herkesin böyle olduğunu düşünmüyorum, aklı uçkrunda olmayan metanet sahibi insanlar her devirde vardır.Gürsel Korat'tan,tehcir öncesi Ermeni çetelerinin baskınlarında köylerde yaşanan dramı da aynı bunun gibi akıcı bir eser haline getirmesini temenni ederim.