Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Ben ki uzatmalardan, betimlemelerden ve fazla kelimelerden hoşlanmam fakat bu başkaydı hikayesi çok güzeldi, karakterleri çok güzeldi, her şeyi ile ayrı ayrı güzeldi…
“Hangi hikaye başladığı yerde bitmemiş ki?”
Kitabın son cümlesi bu fakat benim zihnimde “hangi hikaye başladığı yerde bitmiş ki?” oldu. :)
Açıkçası benim çok şey söyleyeceğim var fakat kitabın incelemelerini okurken öyle güzel bir incelemeye denk geldim ki, ben bir şey yazmak istemiyorum. Bizzat oraya sizleri sevk etmek istiyorum.
#209373110Mikail Balcı
Keyifli okumalar herkese tavsiye ederim.