İnsan içinden yenilenmeyince dışından eskir…
9/10
·536 syf.··
Beğendi
·
2024 15. kitabı
Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Ben ki uzatmalardan, betimlemelerden ve fazla kelimelerden hoşlanmam fakat bu başkaydı hikayesi çok güzeldi, karakterleri çok güzeldi, her şeyi ile ayrı ayrı güzeldi… “Hangi hikaye başladığı yerde bitmemiş ki?” Kitabın son cümlesi bu fakat benim zihnimde “hangi hikaye başladığı yerde bitmiş ki?” oldu. :) Açıkçası benim çok şey söyleyeceğim var fakat kitabın incelemelerini okurken öyle güzel bir incelemeye denk geldim ki, ben bir şey yazmak istemiyorum. Bizzat oraya sizleri sevk etmek istiyorum. #209373110 Mikail Balcı Keyifli okumalar herkese tavsiye ederim.
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
··
688 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kaleminize sağlık 👏
Sueda
Gönderi Sahibi
Sizin kaleminize sağlık