·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2024 12:37 İnanılmaz güzel bir kitaptı. Eğer çok daha vaktim olsaydı elimden hiç düşürmezdim.
Yazar kitabı genç yaşında yazmış olmasına rağmen o kadar iyi iş çıkarmış ki tebrik etmeden geçmek istemiyorum. Yer yer cok sakin, yer yer de üzerine düşündüren bir kitaptı. Betimlemelerine bayıldım, resmen film gibi izledim kitabı. Okurken birbirinden farklı duygular hissettim. Dönüp muhakkak tekrar okumak isteyeceğim bir kitap..