·400 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2024 21:26 Ilk yarıyı begenmedim çünkü hançer cemiyeti icin okuyorum kitabı, bu yüzden afsuni sarmadı, ben zaten enzocuydum enzo neden öldü neden dirildi sonra neden duşman edildi hatta hançer cemiyetiyle adelina düşman edildi anlamadım.Karaktersel olarak bu şekilde çok elestirebilirim ama bu hikayenin kurgusu bir ÇILGINLIK ve bu hikayeyi digerlerinden ayıran şey basrolün gri olması hatta delirdi kötü bile oldu denebilir. Kitabın KARANLİK atmosferine, adelina'nın hayaletlerine kabuslarına ve kötümcül olmasına bayılıyorum sırf bu yüzden 10 puan. Seri kotü biterse bile okeyim hatta mutlu mesut bitse beni tatmin etmez. Entirakalar çok iyi.