" Kendini inandırırsan herkesi inandırabilirsin. Çünkü insanlar inanmak ister."
#mevsimyenice kalemi ile ilk kez tanıştım #filgözü adlı öykü kitabı ile. İçerisindeki sekiz öyküde de eksiklik, yokluk, boşluk, tamamlanma gibi hisler yüklü. Elbette hiçlik teması da kendini hissettiriyor.
Kendini es geçen ama bir dursa kendi kendini bile dinlemeyecek insan öyküleri aynı zamanda....
" Bu evde anlaşmak için sürekli konuşmak mı gerekiyor?"
@canyayinlari