·328 syf.····Okunma: 13 Ağustos 2024 02:53 #okudumbitti
Yazarın son romanı, benim yazardan okuduğum ilk roman "Taş ve Gölge".
Dili ve anlatımı açık, anlaşılır. Yazar kullandığı teknikle farklı zamanlar arasında hızlı geçişler yapmış. Betimlemeler kaliteli ve edebi haz anlamında doyurucu.
Bir çok karakter, uzun bir zaman dilimi, yaşanmış bir çok olay ve verilen sosyal mesajlar. Tüm bunlara ve dikkat çekilen fikri göndermelere rağmen boğmayan bir eser.
Her karakterin kendi hikayesi olması, bu hikayeler arasında yapılan geçişlere rağmen hikayeden kopamamam okuma zevkimi yükseltti.
Ölüm, yaşam, din, dostluk, hayvan sevgisi, aşk, sadakat vb bir çok unsuru içinde barındıran güzel bir eserdi.
Taşın da, gölgeninde derin manaya bürünebildiğini, bir ömrün bir taşa, bir gölgeye sığındığını gösteren kaliteli bir kitap.
Tavsiye ederim.