Puan vermedi·384 syf.··
2024 4. kitabı
Ben bu kitabı okurken iyi son sanıyordum sonda baya üzülmüştüm..Ama güzel kitap herkese öneririm çok güzel dille yazılmış.Beni çok derinden etkileyen bir kitap oldu Tek beğenmediğim kısım ana karakterler dışında diğer karakterlere çok yer verilmemesiydi
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma
·
134 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.