Ben bu kitabı okurken iyi son sanıyordum sonda baya üzülmüştüm..Ama güzel kitap herkese öneririm çok güzel dille yazılmış.Beni çok derinden etkileyen bir kitap oldu
Tek beğenmediğim kısım ana karakterler dışında diğer karakterlere çok yer verilmemesiydi