Lise birde okumuştum edebiyat sınavı için.
O yaşımda bile beni derinden etkilemişti, fazlasıyla güzel bir kitap.
Romantizm aşk temalı bir kitap olarak anlaşılır hep. Ne kadar içinde bol miktarda romantizm aşk bulunsa da asıl amacı o yıllardaki Anadolu gerçeklerini yansıtmaktır ki bu amaç gayet güzel yerine getirilmiştir bence.