Kitapla ilgili ilk söyleyeceğim şey bir polisiye olmadığı ancak çok yönlü güzel bir kitap olduğu. Aslında dönem romanı bile diyebiliriz. Franco'nun ölümünden hemen önceki dönemde geçiyor. Genel mevzu insanın kendiyle ve geçmişiyle yüzleşmesi diyebiliriz. Akıcı ve süprizleri olan değerli bir eser.