·174 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2024 13:58 Şoklar içerisindeyim. Böylesine yarıda bırakılmış bir kitap okumamıştım. Kötüyüm şuan. Böyle okuyucuya bırakılan kitaplarda hep hüzün kalır içimde. Yarıda kalmışlığın tamamlanmayışın acısı sarar.
Kitap genel olarak Işınsu kitabıydı. Diğer eserlerine göre daha çok günlük hayattandı. Bir hacı bayram veli, bir yunus emre olmuyorsunuz. İçinizde savaştığınız kendinizle kalıyorsunuz. Hayat ihtimaller üzerine kuruludur. Yapabileceğimiz gidebileceğimiz çokça yol mevcut. Ama bazen kaderin keskin bir şekilde belliyse tüm yollar oraya çıkar. Değiştiremezsin. Hayat tam olarak sahip oldukların değilde olamadıklarının acısıdır. Sahip olduklarıyla yetinenler mutlu olurlar.
Şimdi bize şükür ve sabırla yaşamak düşer.