ilişkiler
Puan vermedi·192 syf.··
2024 15. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2024 15:28
Tam anlamıyla "hepimizin narsist" olduğunu kanıtlayan bir kitap. Kişinin kendisinin, annesinin-babasının, kardeşinin, eşinin, arkadaşının nasıl narsist davrandığını hatırlatıyor. Kendimle ve ailemle iyi bir yüzleşme oldu. İkili ilişkilerden, romantizmden ve çocuk yetiştirme yöntemlerinden bahsetmesi çarpıcıydı.
Hayata Dair
Hepimiz NarsistizŞule Öncü · Destek Yayınları · 2025794 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.