Nasıl güzel bir anlatım.
Yazarıyla sohbet ediyormuş gibi bir okuma yaptım. Çok keyifliydi. Kalemi ve gözlem yeteneği çok güçlü bir yazarımız. Birçok kitabı gibi bu kitabını da zevkle okudum.
Her bir öyküsünde kendinizden bir parça buluyorsunuz. Olaylar, kahramanlar o kadar bizden ki.
18 öykü, 18 hayat
En sevdiğim öyküler;
Gelirken ekmek al
Yine Muazzez
Tuzlu Fıstık
Kız kim oldu
Böyle yazarlarımızın sayısının artması dileğiyle