Ben sayfada adı geçer geçmez bakıyorum kitabın arkasına kim diye, notta alıyorum ama çok fazla isim var gerçekten okumayı zorlaştırıyor bu durum. Bir de bazen isim olarak değil Atreosoğlu, Peleusoğlu gibi sesleniyorlar birbirlerine daha da zorlaşıyor kitap. Biraz zorlanıyorum ama buna değer, mitolojiyi sevmemi sağladı bu kitap.