1/10
·448 syf.··
2024 5. kitabı
Verdiğim 1 puan bile çok. Aşırı derecede berbat bir kitap. Kadın 2. plana bu kadar çok atıldığı başka bir kitap okumamıştım. Doğu kültürünü yansıtacak diye kadın bu kadar aşşağılanmaz daha kötüsü kitapta kadın bundan memnun bırakılmaz. Zaten anlatım dili de çok kötü ve yazar bazı yerleri yazmayı unutmuş sanırım çünkü o bölümler yok. 1 ayda falan bitirdim ama zar zor. Son 20 sayfa bile berbattı. Kesinlikle para verip okumayın evde varsa da ya da bir yerlerde elinize bulaştıysa okumayın onun yerine şampuanın arkasında yazanları okuyun eminim daha faydalı ve daha akıcıdır
Emanet GelinŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 20151,223 okunma
·
212 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.