7/10
·376 syf.··
2024 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 05 Ağustos 2024 14:04
"Sana ihtiyacım olduğunu nereden anladın?" diye fısıldadı bitkin bir ses tonuyla.Ambrose, "Çünkü benim sana ihtiyacım vardı," dedi hiç saklamaya gerek görmeden. Acıdan sesi boğuklaşmıştı.Fern kalkıp oturdu. Ambrose, dizlerinin üzerine çökerken onu kollarıyla sarıp kendisine çekti. Fern ufacıktı, Ambrose ise şaşırtıcı biçimde iri; onu kucaklayıp bağrına bastı. Fern, kaybolmuş, sonra bulunmuş ve en sevdiği kişiye kavuşmuş küçük bir çocuk gibi kollarını boynuna dolayarak ve kucağına gömülerek ona sığındı. Konusu; Ambrose Young okulun en çekici çocuğu ve kasabanın yıldız güreşçisiydi. Uzun boylu ve yapılı bir vücudu, omuzlarına değen saçları ve yakıcı gözleriyle aşk romanlarının kapaklarını süsleyebilecek kadar yakışıklıydı. Fern Taylor bunun farkındaydı ve Ambrose Young'a âşıktı. Belki de bu kadar yakışıklı olduğu için Fern asla onunla birlikte olabileceğini düşünmemişti. Ta ki her şey tersyüz olana ve Ambrose'un eski yakışıklılığından eser kalmayana dek.Tersyüz, beş genç adamın küçük bir kasabadan kalkıp savaşa gidişinin ve içlerinden sadece birinin geri dönüşünün hikâyesi.Hayatı, benliği, güzelliği kaybetmenin hikâyesi.Bir kızın, yıkılmış bir çocuğa; yaralı bir savaşçının sıradan bir kıza olan aşkının hikâyesi.Kalp kırıklığının üstesinden gelen bir arkadaşlığın ve bilinen kalıpların dışına çıkan bir kahramanın hikâyesi.Tersyüz, hepimizin içinde biraz iyiliğin biraz da kötülüğün olduğunu keşfettiğimiz modern çağın Güzel ve Çirkin'i... Yorum; Merhaba. Size iki gündür elimden bırakmadığım bir kitap ile geldim. Bu kitap benim için basit bir romandan ibaret değildi. Verdiği mesajlar ve olaylar beni çok etkiledi. Kitaptaki tüm karakterleri çok sevdim. Hepsinin yeri bende tamamen farklı olacak. Kitap iç güzelliğin dış güzellikten daha önemli olduğuna vurgu yapıyor ama klişelerden çok uzakta bir şekilde. Kitapta doya doya hissettiğim duygulardan bir tanesi dostluktu. Bu zamana kadar bu kitabı neden okumayı erteledim bilmiyorum. Kitap boyunca kahkahalarım ve gözyaşlarım eksik olmadı. Gerçekten bana bütün duyguları yaşattı. Bölüm başlıklarının kitaptaki anlamları çok özeldi. Ve sonu içimi sıcacık etti. Şiddetle tavsiye ederim.
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,507 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.