Gölge ve kemik review ancak yarım...
5/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 12. kitabı
O kadar edebi kitap okuyup neden 1 sene sonra özellikle bu kitaba review yazdığımı merak edebilirsiniz. Şunu söyleyeyim bende bilmiyorum. Başlamadan önce şu anda telefondan yazmakta olduğumu belirtmek isterim. Bu sebepten ötürü yazım, imla kurallarına dikkat edemeyeceğim. Hatalarımızı hoş görmeniz dileğiyle. SPOILER ICERIR Kitap hakkındaki okuduğum çoğu yorumda Alina nın iç dünyasından çok bahsedilmesinden, güneşin elçisi olduğu halde super güçlü olmamasından vesaire yakınılmış. Ben ikisine de katılmıyorum. Malum kitap epik fantastik türünde ancak aşk vb konuları da çokça içerdiğinden okuyan kitle otomatik olarak karakterin iç cozumlemesinden çok bu romantik ilişkileri okumaya yatkın oluyor. Bu benim tamamen kendi düşüncemdir bu arada. Ne kimseyi kırmak ne de incitmek gibi bir niyetim var. Açık konuşmak gerekirse yazarın karakter çözümlemeleri ,özellikle Alina, bu türde kitap yazan herhangi bir yazardan beklenmeyecek kadar iyi. Ben açıkçası buna biraz şaşırdım. Ayrıca Alina nın kendine kattığı her şey için acayip fazla çalışması gerekmesi benim çok hoşuma gidiyor. Karakterlerin hoşuma giden yanlarından bahsedecek olursam eğer Alina dan başlamak isterim. Yukarıda bahsettiklerimin dışında Alina nın kitabın sonlarına doğru kendini kabulleneyazması, hem olduğu kişi olarak kalmak istemesi hem de eskiden olduğu kişinin özlemini çekmesi çok hoş bir ikilem yaratmış bence. Alina bana genel karakter olarak Genç Elitler den adelina yı epey anımsattı. İlk iki kitap bazında iki seri de yakın ilerledi bana kalırsa. Bu yuzden grishaverse ün 3. Kitabını okuma konusunda epey heyecanlıyım. Onun dışında nikolai den bahsetmeyecegim bile zaten efsanevi bir karakter. Yazacak çok şeyim var daha hikayenin conlarını bile yazmadım ama uykum geldi. Hepinize iyi geceler.
Kuşatma ve FırtınaLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20145,4bin okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.