·192 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2024 23:02 varoluş sancısı mı desem , ölüm takıntısı mı desem, hiçlikle var olmuş bir kitap mı desem bilmiyorum ama yer yer intihar fikrini cazip hale getirebilen bir kitap olduğu keisn :) ki intiharı Camusda da okudum ama burda çok daha allı pullu işlenmiş :) bir ara hadi intihar edek bile dedim ( şaka)
Ben bu kitaba bayıldım çünkü tam olarak benim tarzım Severim böyle karışık kafalı manyaklıkları .
Hatta kitabın sonlara doğru bir bölümde lan bu adam beni anlatıyor dedim. kitapta en sevdiğim bölümler tembelliğimi meşrulaştıran bölümlerdi onun dışında felsefi düşüncelerin boşluğu üzerine olan kısımlar da hiç fena sayılmazdı . Adam sizi bulunduğunuz yerden alıp bir hiçliğin ortasına bırakıveriyor . Ama kitaplardan alıntı yapmayı sevenler için içinde pek bi afili cümleler var demedi demeyin :)
Ama şu da bir gerçek ki madem iddia ettiği üzere her şey anlamsız neden bu kitabı yazdı :)