su

@smilings
8/10
·374 syf.··
2024 25. kitabı
Ne kitaptı ama! Bu kitabı okumak gerçekten çok zordu. Kitaptan keyif alamadım, aksine sanki kitabın içine kapatılmış bir ruh gibi hissettim. Ruhum sanki kitabın içinde yaşayan bir damızlık kızdı. O kadar zordu ki bu kitabı okumak ama hayır, bunu sakın kitabın kötü olmasından dolayı olduğunu düşünmeyin çünkü tamamen kitabın işlediği konu ile ilgiliydi. Kitaptaki kadınlar yalnızca üremek için kullanılan iki ayaklı rahimlerdir. Rejimin bu kadar sert olması, kadınların her şeyi yapmasının yasak olmasıyla birlikte sadece çocuk doğurmaya zorlanıyorlardı. Her ne kadar kitap bu konu üzerine tasarlanmış olsa da okurken ciddi sıkıntıya düşüren, ciddi anlamda düşündüren ve tetikleyen bir kitaptı. Konusu gereği okuması her ne kadar zor olsa da bir yandan da muhteşem bir eserdi. Yalnızca bazı yerlerin ve betimlemelerin gereksiz şekilde uzatıldığını düşünüyorum. Aynı zamanda kitap üzerinden çekilmiş bir dizi de mevcut. Kitap okunduktan sonra izlenebilir. Sizleri okuması zor bir kitapla baş başa bırakıyorum. İyi okumalar. Damızlık Kızın Öyküsü Margaret Atwood
1000Kitap
Damızlık Kızın ÖyküsüMargaret Atwood · Doğan Kitap · 201914,7bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.