Aylak adamı okuduğumda hissettiğim o albert camus havası çok hoşuma gitmişti. Anayurt oteli kitabını elime alıp okumaya başladığımda açıkçası kasvetli bir hava bekliyordum ama sayfalari her çevirdiğimde karanlık bir çukurda bir gece yarısı sıkışıp kalmışım gibi bir hisle doldum. Eğer ki bu kitap yazarın hayatına ayna tutuyorsa çok yazık çok yazık...