Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2024 21:15 Bu kitaba başlarken büyük bir hevesle başlamamıştım. Sıkıcı gibi gözükmüştü gözüme. Aslında ağır bir kitap değil fakat kendisini yavaş okutan bir kitap oldu, en azından benim için. Bu kitabı okurken farklı kitaplar da okumuştum ama bunu bir türlü bitirememiştim. Ama böyle olduğunda zorlamıyorum kendimi. Kitabın bende istediği hızda devam etmesini engellemiyorum.
Kitap bir kadın hakkında insanların anlattıklarını içeriyor. Dediğim gibi dili ağır değil, anlaşılması zor değil. Ama sayfaları acaba n'olacak diye heyecanla çevirmedim. Garip bir kitaptı, okurken garipsediğim çok şey oldu. Bunların yanında gerçekten güzel şeyler kattı bana. Farklı bakış açıları öğrendim. Bazı cümleler terapide psikoloğun söyleyeceği cümlelere benziyor. (Coelho'dan da bunu beklerdim.) Ben de böyle kitapları çok seviyorumm <3