“ Bir tarafta aşka, adalete, özgürlüğe inananlar diğer tarafta yakanlar, yıkanlar, yok edenler…
Beklenmedik bir ihanet, zalimliğin ortasında inadına yeşeren umut, tutku dolu bir aşk…”
Genç yazarın ilk kitabını çok beğendim. Başarılı bir roman. Sonraki kitaplarını da merakla bekliyorum.