Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2024 02:43 Başlangıçta kitabın tarzına alışamadım ve gerçekten sıkılır gibi oldum. 100 sayfadan sonra bir anda aktı ve merak etmeye başladım. Connell ve Marianne arasındaki ilişkinin nereye varacağını merak ettim. İkisinin de garip ama gerçek hayattan insanlar olduklarını ve ilişkilerinin ve karakterlerinin de çok gerçekçi olması etkiledi sanırım beni, ikisiyle de empati kurabildim, gerçek hayattan kopuk o klişe aşk hikayelerinden değildi. O hayal ettiğim ve kendilerinin de içten içe istediği aşkı yaşayamamaları, birbirlerinden uzaklaşmaya çalışıp başkalarıyla yeni ilişkiler kurmaya çalışmaları ama başaramamaları birbirlerinden ne yaşarlarsa yaşasınlar kopamayışları, psikolojik olarak ikisinin de birbirinden beter olması ve sağlıksız iki insanın nasıl bir ilişkinin tüm potansiyelini mahvedebileceği, tam olarak olay buydu.