Kitabı okumaya başladığımda çok ısındığımı söyleyemem fakat tatlı bir merak uyandırdı bende. Çok bir beklentim olmadan okudum işin aslı.Ta ki kitabın sonuna geldim Andrew Martin’in insana tavsiyeler kısmını okudum kitap anlam kazandı. Sahiden insan olmanın üstüne düşündüm. Neydi insan olmak ? Barışı yüceltip çocukların üstüne bomba yağdıran askerleri savunmak mıydı ? Televizyon koltuğunda oturup kayıtsızca şiddet haberlerinin birini kapatıp diğerine geçmek miydi ? Yoksa bir mucize miydi insan olmak ? Basitçe yaşayıp anlam aramadan bir şarap içip mutlu olmak güzel bir şiir okumak ve aşık olmak mıydı? Soruların cevabını(ki her soru cevaplansın diye sorulmaz) okudukça alacaksınız. Tatlı,kalbinizi kıpır kıpır yapan bir film izlemiş gibi içiniz sıcacık olacak kitabın kapağını kapattığınızda.