Anatomi
7/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2024 92. kitabı
Herkese merhaba , Büşra Sena Nur Çevik ve Şevval'cimle Anatomi'ye başladık fakat ben biraz geç bitirdim. Aslında dili ağır değil sıkmayan bir kitaptı fakat niye böyle oldum bilmiyorum. Başlarda çok dümdüz gitti. Tam bir dönem kitabıydı. Bunu sevdim. Hazel'ı sevdim. Ama o nişanlısı olacak Bernand mı her neyse ona gıcığım. Ahh Jack üzümlü kalbim! Sonumu öyle beklemi Anatomi yordum. Şu an içime dert oldu. :(
1000Kitap
AnatomiDana Schwartz · İndigo Kitap · 2024534 okunma
··
221 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.