Oldukça heyecan verici ve buna rağmen beni ağlatmayı başardı.Kitapta kahramanla birlikte bende mutlu oldum,bende nefret ettim,bende üzüldüm.Yazar iyi iş çıkarmış,başka kitabı çıkarsa mutlaka heyecanla okurum.Kitabın sonunda VAY BE dediğim bir yer oldu.Kitapta umudunuzu asla kaybetmeyin.Bu bir ipucuydu.