·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2024 16:33 Yazarın okuduğum 2. Kitabı. Ve şuan için en sevdiğim kitabı. Mutsuz sonları sevmesemde, bu kitabı çok sevdim. Bana hitap eden yerleri de vardı, bazı yerlerde yazar beni tanıyor gibiydi.:) 41 öyküden oluşuyor birbirine bağlantılı yerleri de var. Bir de gerçeklikle kurmaca arasında demiş yazar fakat bence gerçeğe çok ama çok yakın bir kurmaca olmuş. Tavsiye ederim, tekrar bile okunur.