·70 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2024 04:27 Okuduğum ilk klasikti. Çok beğendim. Karakterler o kadar güzel işlenmişti ki sanki kitabın içindeymişim gibi hissettirdi. Aynı şekilde kitabın konusu da gayet güzel bir şekilde anlatılıyordu. Korku o kadar güzel yansıtılmıştı ki kadının ne yapacağını merakla bekledim. Sonu beklediğim gibi değildi, adamın düşünme şekli bana bir tık yanlış geldi. Onun dışında kurgu gayet güzeldi.