8/10
·70 syf.··
2024 22. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2024 04:27
Okuduğum ilk klasikti. Çok beğendim. Karakterler o kadar güzel işlenmişti ki sanki kitabın içindeymişim gibi hissettirdi. Aynı şekilde kitabın konusu da gayet güzel bir şekilde anlatılıyordu. Korku o kadar güzel yansıtılmıştı ki kadının ne yapacağını merakla bekledim. Sonu beklediğim gibi değildi, adamın düşünme şekli bana bir tık yanlış geldi. Onun dışında kurgu gayet güzeldi.
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
·
357 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim de okuduğum ilk klasikti sonunda şok olmuştum
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
cidden bende şaşırmıştım… ama adamın aldatan bi kadını bu şekilde cezalandırması çok garipti, büyük bi kavga beklemiştim şahsen ahskshwnskxj