·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2017 00:00 Bu kitabın sonunu, kitaptaki karakterler hariç herkes biliyor aslında. Polonyaya, yani ikinci vatanlarına siyasi nedenlerle tekrar göç edecek karakterlerimizin başına gelecekleri bilmek ne acı. Onlar aslında güzel düşler kuruyorlardı ama gerçekleşemeyecek hayalleri için ben kendi adıma içten içe üzüldüm. İsimlerini bizzat kendileri Sağlık Dairesine kaydettirirlerken kaderlerini elleriyle yazdıklarının farkında değillerdi çünkü bu caniliği kimse hayal bile edemezdi ki onlar başına gelecekleri fark etsin.