Yine bir kitap ve yine tatmin olmadığımız bir son. Evet kitap çok güzel girişi ve gelişmesi çok iyi ilerliyordu lakin sonuca bi mana veremedim. Baş karakterlerimizden olan Seniha'nın uğruna Hakkı Celisin bir ölüm adamı olması ve şehit olması bizlere Hakkı'nın Seniha'yı ne kadar sevdiğini çok güzel açıklamış. Ama kitabın sonunda şahsen ben tatmin olmadım daha farklı bir son beklentisi içerisine girmiştim. Yani kitabı bitirdiğimde sanki devamının olması gerekiyormuş gibi hissettim. Kitabı sizlere önerir miyim? evet her ne kadar sonunu beğenmemiş olsam da öneririm.