·83 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2024 18:38 Faşizmin insan ruhuna verdiği korkunç zararlardan bahseden bir kitaptı. Karakterlerin duygularını o kadar iyi aktarmış ki Zweig, okurken resmen yaşadım. Bu kadar kısa kitapta bile karakterlerle bağ kurdurabilmeyi başarmış. Her karakteri ayrı ayrı sevdim. Çok akıcı bir kitaptı. Stefan’ın bu kitabı bitirdikten sonra intihar etmiş olması da önem teşkil ediyor…