Çok güzeldi
10/10
·83 syf.··
2024 23. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2024 18:38
Faşizmin insan ruhuna verdiği korkunç zararlardan bahseden bir kitaptı. Karakterlerin duygularını o kadar iyi aktarmış ki Zweig, okurken resmen yaşadım. Bu kadar kısa kitapta bile karakterlerle bağ kurdurabilmeyi başarmış. Her karakteri ayrı ayrı sevdim. Çok akıcı bir kitaptı. Stefan’ın bu kitabı bitirdikten sonra intihar etmiş olması da önem teşkil ediyor…
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.