·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2024 10:59 Hangi kona da olursa olsun okumayı , eğer teknik bilgi öğrenmek gerekmiyorsa (ki bazen teknik bilgi de öğrenerek) bir şeyler araştırıp öğrenmeyi hep sevmişimdir her ne kadar insan duygu , düşünce dünyasına muazzam katkıları olmasına rağmen roman okumak bu sebepten dolayı biraz zaman kaybı gibi gelmiştir herhangi bir konuda bilgi sahibi olmak her zaman daha ön planda olmuştur benim için bununla beraber dünya ve ülkemiz klasiklerinden(daha çok dünya klasikleri ) romanları okumaya devam etmişimdir bize ait olduğundan mıdır yoksa zalime karşı bir direniş bir başkaldırı ve mazluma yardım hikayesi olduğu için midir bilmiyorum (belki hepsinden )ama bu zamana kadar dünya da herkesin çokça okuduğu romanlardan da okuyan biri olarak okuduğum en iyi roman diyebilirim . Ayrıca bölgenin coğrafyası , bitki , çiçek isimlerini okurken merak ettirip araştırmaya yönlendiren öretici bir kitap.
Okuyun , okutturun...