·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2024 22:49 “ istediğim şey, acı ve sevincin aynı kaynaktan çıkıp geldiğini, aynı gücün devinimleri, aynı müziğin ritmik dışavurumları olduğunu duyumsamaktır, her biri güzel, her biri de gerekli”
Genç Walterin Acılarına çok benzetiliyormuş ama benim fikrimce çok daha güçlü ve güzel bir kitap.
Yazarın betimlemelerini ve dilini çok beğendim. Okurken duyguları özümsediğim yer yer duygulandığım ve kendimi olayların içinde bulduğum bir kitaptı. Müzikle ilgisi olanların daha çok ilgisini çekeceğini düşünüyorum çünkü ana karekteriniz operasını ve bestelerini yaparken ki iç dünyasını yansıtıyor ve büyük başarılara imza atıyor.
Dostluğun aşka, aşkında nasıl dostluğa dönüştüğünü… aşk acısı beklerken; duyguların bizim için önemi kadar var olduğunu gördüm..