Kimse kimseyi üzemez. Kimse kimseyi kıramaz kendimizden başka. Sinerji olayı, evren pozitif olaylar çerçevesi değil asıl olay... Sorun biziz! Ego'muz, aşağı kültürlü takılmalarımız. İşin aslı insanın' iyi ' olmakta geçiyor. Hiç bir şeye sahip olmayalım, vicdandan başka..