·192 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2024 00:00 Kitabı maalesef çok severek okuyamadım. Ortaokul öğrenci grubunun kitabı okurken sıkılacağını düşünüyorum. Kitapta Badem adlı bir karakter var. Annesi ve babası film yönetmeni olduğu için yeni projeleri için Japonya'ya seyahat ederler. Badem de ablası Melis ile dedesinin yanında giderler. Burada başından birtakım olaylar geçer.
Yazar, Vincent Van Gogh'un hayatını okuyanlara sezdirerek aktarır.