Askere vatan emanet edilir gönül edilmez diyerekten askeri kurgulara devam ediyoruzzzz
Ben öyle resmi ciddi ve düzgün inceleme yapamıyorum bundan sonra da rahat devam edeceğim. Şimdi gelelim kitabımıza..
Açıkçası çok o övülüyor diye merak edim aldım bu ara baya askeri kurgulara sarmıştım, beklentim de yüksekti açıkçası ama bana hiç ama hiç hitap etmedi.
İlk 100 sayfayı bir haftada okudum sürekli elim başka kitaplara gitti okumak için kendimle savaştım resmen ama anca 200'e kadar gelebildim. Yani her bölüm başı üç dört sayfa çocukluk anısı okumak sonra bizim kızın itici halleri bir türlü ilerlememeleri beni çok sıktı bilmiyorum.
Yani bi askeri kurgudan en fazla ne beklenir en fazla ne vaad edelilebilir emin değilim ama o kadar övgüden sonra ben fazlasını beklemişim ama şahsi fikrim tamamen popüler kültür kurbanı gibi. Yani arkadaşlar lütfen nolur artık herkes övüyor diye abartıp durmayalım her kitabı çok önemli bie ricadir bu...
Gerçi muhtemelen 14 yaşlarındayken okusam bayılırdım ama artık pek sarmiyor.
Daha sonra okumayı tekrar denerim muhtemelen çünkü yarım bırakmayı sevmiyorum ama şimdilik beni kitap okumaktan soğutmaması için bırakacağım. xxx