Puan vermedi·232 syf.··
Beğendi
·
2024 7. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2024 00:24
Hem keyifli hem de bilgilendirici bir kitap. Mesleki anlamda bana bir çok şey kattığını düşünüyorum. Diyetisyenlik mesleğinin zayıflatmaktan ibaret olmadığını, gerçekten insan sağlığına nasıl dokunduğunu da göstermesi beni ayrıca mutlu etti. Neyi niye nasıl yemeliyizi tek tek anlatmış. Yalnızca fazla terim ve lisans düzeyi bilgi vardı, herkesin anlayamayacağı mekanizmalardan bahsedilmiş. Herkese yönelik bir kitap olduğu için daha hafif bir dil olabilirdi ama böylesi de benim daha işime geldi :) kaleminize ve bilginize sağlık.
Sağlık
Birlikte İyileşeceğizYeşim Temel Özcan · Doğan Kitap · 202442 okunma
·
76 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.