Kitap gayet güzeldi benim okuduğum ilk romanlardan dı isteyen herkes okuyabilir.
Konusu:
bir yetimhanede garip çocuklar var. Bu çocuklar garipliği şurdan geliyor. Mesela birinin fazla parmağı var birisi konuşamıyor gibi. Kimse bu çocukları almak istemiyor. Sonra bir adamın bu çocukların hepsini almak istemesiyle işler maceraya sürükleniyor.