Asya

@_asya__
7/10
·418 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2024 23:15
Kitaptaki karakterler, olaylar, mekanlar ve daha bir çok şey size bir samimiyet bir yakınlık hissi veriyor. Okurken olayı yaşayan benmişim gibi hissettim. Olaylar çok karmaşık ve bir çok karakter vardı kitapta. Bu yüzden bence takip etmesi ve tahmin yürütülmesi zor. Bir kaç farklı olabilecek nokta dışında ben kitabı çok sevdim. Katil beni çok şaşırttı ama önceden bir yerde geçtiği için tam bir şok olmadı. Bunun dışında kitap biraz uzatılmış gibi de geldi. Gene de çok halktan çok yakın geldi.
Beyoğlu'nun En Güzel AbisiAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.