·448 syf.··Beğendi
··Okunma: 26 Ağustos 2024 14:22 BİR KİTAP NASIL BU KADAR GÜZEL OLABİLİR AKLIM ALMIYORR! O kadar eğlenceli kiii. Okurken size gülmekten başka bir vazife düşmüyor. Bugün başladım 200. Sayfadayım bir anda kitabı okumayı kesip elime telefonu aldım inceleme yazmak için. Sadece küfürler rahatsız edebilir onun harici çok iyi. Kessssinnnlikle genç kurgu ve güldüren çerezlik bir yaz kurgusu okumak istiyorsanız tam sizlik<33333