Puan vermedi·270 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2017 01:43 Polisiye çok okuduğum bir tür değil ama elime aldığımda severek okuyorum. Üstelik Ahmet Ümit'tense. Ahmet Ümit, tarih ve polisiyeyi içiçe işlediği için sevdiğim bir yazar; fakat bu kitabında olay günümüzde geçiyor. Günümüz dediysem 90'lı yılların İstanbul'unda yazılmış roman. Tabi o zamanlar cep telefonları falan yaygın değil hep ev telefonlarıyla ya da ihtiyaç duyulduğunda petrolden falan iletişim sağlanıyor. (Bu ayrıntı hoşuma gitti nedense )
Ahmet Ümit'in okumaktan en çok hoşlandığım yanı; karakter analizleri: Analizi özgeçmişi ile birlikte verip ortaya çıkan karakteri bu gelmişine bağlaması...
Bu kitapta en çok Pis Neco ile Cuma'yı sevdim
.
.
İstanbul'un karanlık sokakları, kayıp bir kız, katil arayışları ve sürpriz bir son. Kahretsin çok zekiyim sonunu yine tahmin ettim. Sırada Kukla ve Elveda Güzel Vatanım var. Hangisine öncelik versem acaba?