Puan vermedi·270 syf.··
Beğendi
·
2017 34. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2017 01:43
Polisiye çok okuduğum bir tür değil ama elime aldığımda severek okuyorum. Üstelik Ahmet Ümit'tense. Ahmet Ümit, tarih ve polisiyeyi içiçe işlediği için sevdiğim bir yazar; fakat bu kitabında olay günümüzde geçiyor. Günümüz dediysem 90'lı yılların İstanbul'unda yazılmış roman. Tabi o zamanlar cep telefonları falan yaygın değil hep ev telefonlarıyla ya da ihtiyaç duyulduğunda petrolden falan iletişim sağlanıyor. (Bu ayrıntı hoşuma gitti nedense ) Ahmet Ümit'in okumaktan en çok hoşlandığım yanı; karakter analizleri: Analizi özgeçmişi ile birlikte verip ortaya çıkan karakteri bu gelmişine bağlaması... Bu kitapta en çok Pis Neco ile Cuma'yı sevdim . . İstanbul'un karanlık sokakları, kayıp bir kız, katil arayışları ve sürpriz bir son. Kahretsin çok zekiyim sonunu yine tahmin ettim. Sırada Kukla ve Elveda Güzel Vatanım var. Hangisine öncelik versem acaba?
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201324,1bin okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.