Spoilerlı
9/10
·424 syf.··
2024 24. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 26 Ağustos 2024 04:21
Sonunda Cam Şato serisine giriş yaptım. Öncelikle ilk hikayede korsan Rolfe’u çok sevdim. Ne kadar saçma hareketleri ve davranışları olsa da ilgimi çeken bir karakterdi ve okumaktan büyük zevk aldım. İkinci hikayede Yrene Towers şahsen beni pek kendine çeken bir karakter olmadı ama hikayede Celaena’nın, Yrene’i kurtarması mükemmeldi… Sahneyi 2-3 defa baştan oludum. Üçüncü hikayede ise Sessiz Suikastçılar’ın her birini çok sevdim. Ama Ansel’ı sevemedim maalesef. Hikayenin başlarında biraz seviyordum, dostluğu tatlıydı, geçmişini de merak ediyordum ama sonlarda gerçekten çok iticiydi… Gözünü kırpmadan herkese ihanet etmesi akıl alır gibi değildi bana kalsa. Tamam, kendince haklı sebepleri vardı ama yani... Gerek var mıydı??? Son iki hikayeye gelecek olursak ikisi de beni paramparça etti… Arobynn’in, kurtardığı kölelerin karşılığını böyle bir intikamla Celaena’dan alması beni her yerimden bıçakladı. Resmen ben üzüldüm kız yerine. Ayrıca Sam’in ölmesi???? Kaldıramıyorum bu kitabı. BİR DE ENDOVIER TUZ MADENLERİNE GÖNDERDİLER KIZI. Çıldırırsın ya kafayı yedim. Celaena ile Sam’in uyumunu çok seviyordum, çok tatlı bir çift olmuşlardı. :(( Sonuç olarak dostlar, gerçekten çok güzeldi. Çok beğendim. Ama bu kadar ağır bir fantastik -aslında ağır olmadığını söylüyorlar ama bana biraz ağır geldi- yavaş okutuyor kendini. Bu sebeple seriyi art arda okumam mümkün olmasa da kesinlikle tamamını okuyacağım, uzun sürse de. Çok güzel bir kitaptı. Öneririm ^^
Suikastçının HançeriSarah J. Maas · Dex Kitap · 20221,241 okunma
·
6 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu seriye daha telefonumun bile olmadığı bi sırada başlamıştım(7.sınıf) ve o yüzden zerre spoiler yememiştim. Konu hakkında hiç bi fikrim yoktu ve karakterleri öyle editlerde falan da görmemiştim. O yüzden bende yeri çok ayrı bi seri bu. Karakterleri olsun(özellikle sam) konu işleyişi olsun kalbimde çok büyük bi yeri var 🥹 umarım diğer kitapları da beğenirsin sen de
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
@nellbooks ŞUAN YALAN SÖYLEYEMEM DİYEREK ODADAN GİTTİN??CNWJNSSLLSJWWŞDKKEKFC
SPOİLER YEME DİYE SENİ KANDIRDIM KAÇ KERE KALBİME BIÇAKLAR SAPLANDI ÇIKTI SAPLANDI ÇIKTI. ÇOK ZORDU SUSMAK... SONUNDA BİTTİ, ARTIK YALAN SÖYLEMEME GEREK KALMADI 😭😭😭😭😭
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
KESİN ÖLCEK DEDİĞİMDE TÖVBE DE DİYORDUN Bİ DE XDJAZMDJWKDEMDÖ OF DAHA GUZEL OLABİLİRDİ 😭
yağmuR ☆ Spoilerlı olduğu için okuyamadım ama harika ötesi olduğuna eminim. ❤
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
oys 🫶🏻
Umarım çok çok çok severek okurusun. Benim favori serim. Özellikle 3. kitap ve sonrasında aşırı güzelleşiyor.
yağmuR ☆
Gönderi Sahibi
eminimm cok seveceğime 🥹 tesekkürler 🫶🏻