Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2024 11:54 Kitabı beğendim . Zaten Sadettin Ökten zarifliği denen bir gerçek bulaşmış beğenmemek mümkün mü? Çok güzel bir insan kitabı da kendisi gibi incelikler barındırıyor.
Kitap şehir yapılanmaları kültürleri ve toplum yapıları üzerine yazılmış bir kitap çoğu konuda hemfikir olduğum için çok da bir şey yazamayacağım. Ben de şehirlerin o şehirde yaşayan insanların inanç ahlak kültürünü yansıttığını düşünenlerdenim ve avlulu aile mahremiyete önem veren evlerin, komşunun güneşini manzarasını kapatmamaya özen gösteren yapılanmaların , Ağacın kuşun çiçeğin hakkını gözeten evlerin hasretindeyim. Ama elden ne gelir ki Sadettin Öktenin de dediği bu ülke insanı müslüman olsa da parayı seviyor... binalar kutsallarımıza nispetle fazla yüksek değerlerimizi aşıyor...
Türkiyeyi geçtim gerçek bir müslümanlar Kabenin önemine nispetle o gökdelenleri oraya dikilmesine razı olmamalıydı. ama insanlar parayı seviyorlar ... Kapitalistlerin satabilmesi için bizlerin harcaması gerek sonuçta. harcadığımız şeyin ömrümüz olduğunu fark etsek belki biz de duracağız.
Elde etmenin ucuzluğu...