·314 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2024 11:22 Ben bu kitabın inanılmaz abartıldığını düşünüyorum sebepleri ise şunlar:
1.Lowen karakteri altı doldurulmamış sığ bir karakter hiçbir işlevi yok ve okurken insanı sıkıyor
2.Jeremynin bu kadına tekte aşık olması ve onu elde etmek için manipüle etmesi
3.Kitap aşktan da smutten da soğutuyor hayır bunun sebebi rahatsız edici gerilim sahneleri olaması fln değil karakterlerin arasındaki uyumsuzluk ve samimiyetsizlik
4.Veritynin oyunculuğu bana hiç mantıklı gelmedi o kadar komada gibi yatması haraket etmemesi kimsenin o evde dolaşırken anlamaması gerçekçi değildi
Genel olarak baktığımda ise kitap ortalama kalıyor kitaptaki gerilim ve vahşet çok az ve ne söylendiği gibi sizi yerden yere vuruyor ne de rahatsız ediyor başlarda veritynin komamsı bir durumdayken sürekli bir yerlerde lowenı izlemesi ürkütücü gelmiş olsa o da sonda veritynin normal bir durumda olmasıyla ürkünçlüğünü yitiriyor bence bu kitabın son 30 sayfası olmasa bu kitabı kimse okumaz beğenmez veya abartmazdı diye düşünüyorum sondaki ters köşe ile de ilgili veritynin son manipülasyonu olduğunu düşünüyorum çünkü bunca şey tesadüf olamaz ya veritynin ya da jeremynin kızların ölümünde payı olması lazım ama lowense bunları umursamadan
Belki kızlarının ölümünde payı olan ve karısını öldüren adamdan sırf çekici olduğu için çocuk sahibi olmayı tercih etti aralarında doğru düzgün bir ilişki bağ bile yoktu üstüne üstlük son mektubu doğrulayabilecek tek kişi Jeremy olmasına rağmen mektubu yok etti
Kitabın tek iyi noktasıysa sonu çünkü iki farklı sona sebep oluyor
1.Verity masum ve lowen kadını öldürtüp onun üzerinden para kazanıp kocasını çalıp çocuk yaptı.
Masum çocuklarını seven bir anne öldü.
2.Verity zaten manipülatif her yazdığına inandırabilicek biri ve cani psikolojisi bozuk bir anne ve jeremyle kafayı bozmuş ölmeyi hak ediyor.
Bana kalırsa kesinlikle ikincisi ama dediğim gibi jeremyninde biryerlerde normal olamadığını düşünüyorum daha lowen gelmeden bile onu manipüle edip o yazıları okuyucanı bile bile oraya göndermesi kendini acındırması resmen onu suç ortağı etmek için manipüle etmesi yavaş yavaş onun her isteğini yapması onun için yemek yapması fln uyurken öpmesi ikiz kızları ölmemiş gibi birde bu kadından çocuk yapması en başından bunların hepsini planladığını düşünüyorum bu da bizi 1.sona götürüyor dediğim gibi kitapla ilgili tek kafa karıştırıcı merak uyandırıcı ilgi çekici olan tek şey sonu ztn ortalama bir kitap.