·736 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2024 14:56 Kitap inanılmaz güzeldi. Yedi krallığın fethini, krallığın yıllar boyunca ne tür problemlerle karşılaştığını ve aynı zamanda hanelerin tarihiyle ilgili de detaylı bilgi edinmiş oluyorsunuz. Kitap çok akıcı ve gereksiz betimlemeler yoktu. (Bu en çok hoşuma giden şeydi.) Targaryenler zaten benim tarafını tuttuğum haneydi ve şimdi de tarihini okumak çok zevk verdi. George R R Martin'in romanları içerik olarak çok dolu ve kesinlikle fantastik diye üzerinden geçilmemeli. Bu adamın hayal dünyasının genişliğine hayranım. Bu kitabı kesinlikle okumalısınız.