kitaba o kadar zaman önce başladım ki. başlayıp bıraktım geri başladım. hep yarım yamalak okudum böyle. çünkü o kadar sıkıcıydı ki. okey vakalar güzel ama sence de yazar bey bu kadar tıp dili kullanmaya gerek var mıydı? yok yani hele ki kitap okumakta zorlanıyorsanız okumak için ilk tercihleriniz arasında olmasın.